Saturday, 4 June 2011

belog pun nak kongsi ?

HAHA segalanyaa dikongsi bersama <3
yeahhh, mmg tak faham laa kenape belog pun nak kongsi .ehemm semue ni adelaa idea si budak nurfarhannabilah a.k.a nono. nono yang semangat nak buat belog ni haa. kalau ikutkan aku a.k.a aimi , takdek mase nak buat belog-belog nih. haha tapi disebabkan dah terwujudnya belog merahsigadisblur, maka aku pun merajinkan diri nak menaip serbe sedikit kat belog nihh. actly, nama merahsigadisblur tu idea kami. ceh gabung-gabung gitu kan. kiteorg sebenarnya minat kot warne merah nihh. wah berani kan kiteorg nihh. err berani laa sangat kan hikhik pastu gadis tuh , dah tentu-tentulaa kiteorg nih gadis wiwit <3 tambahtolakdarabbahagi yang bab blur tuh. haa ramai kot laa yang cakap kami muka blurr. ape siak muka blur tapi tapelaa comel pe muka blur nih wakakak -.-'' okay habis bab terciptanya nama tuh. err, mesti org-org pelik kot. pehal belog nak kongsi ? hihi entah, saje saje kot hahah. mungkinlaa disebabkan banyak perkare yang kiteorg kongsi sejak-sejak habis sekolah nihh kan, tu yang sampai belog pun nak kongsi . ouh barangkali laaa xD yeahh, memang pun, banyak perkare kiteorg kongsi, ouh tak perlu kot nak tahu pasal ape tapi tak mungkin laa kan sampai nak kongsi bf/laki. HAHA. nono, gua tak nak pun ahh bf lu   :P mcm gilee kot bf/laki pun nak kongsi, huhh tak masal laa kau aimi -.-' eh tak tak, bf/ laki je masing masing kay tapi bab-bab lain mmg kongsi bersama KOT . suka duka seharusnyaa. wa dgr cite lu, lu dgr cite wa . ahh mmg dah salu pun. kalau tak jumpe, mmg tak sah  ah kalau tak tepon pastu bergayut-gayut sampai 1/2/3 jam takpun msj sampai 2/3 page. pehhh, ntah ape-ape ntah citenyee weh. mengalahkan call/msj bf sendiri. kan .hahaha. *err perlu kee? haha pastu kalau dah jumpe, mmg tak reti-reti ah nak balik. kekdg sampai malam jugak taww. ade laa sekali 2 kot lalalala. tu laa kiteorg kalau dah bersama aicehhh mcm hapelaa kan. ahh pedulik ape kiteorg. mase-mase ni jelaa selalu nak sama-sama pastu nanti kalau dah ade haluan masing-masing? bapak ah, sumpah rindu semue tu nanti ! masing-masing mesti busy. entah bila mase laa kan nak same-same kongsi masala/suka/duka nihh err. so, dengan idea si budak nono nihh, terwujudlaa belog nihh. wakakak tak dek kaitan kot. aku pun tak faham ape. ahh mungkin, nanti kalau tak sempat nak bergayut-gayut/msj/jumpe mungkinlaa belog ni jadi tempat luahkan isi hati kami aicehh. err finee aku tak faham ape aku merepek nihh -.-' 

budak momok wa rindu hug lu yg mcm nih ahh xD

sekian untuk pembukaan aimiaqilah menyampaikan sepatah dua kata. waasalam :)

No comments:

Post a Comment