Wednesday, 29 June 2011

take care & goodluck friend :)

awak, nanti kita tak dek mase nak dengar hot story awak. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita tak tanya selalu  khabar awak. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita tak lagi nak teman awak nangis mcm selalu. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita tak selalu nak gelak tahap gaban dengan awak. awak jaga diri taw. 
awak, nanti kita tak teman awak mcm selalu. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita tak teman awak shopping. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita tak teman awak pergi tasik Y. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita tak teman awak pergi duduk tengah-tengah tasik mcm selalu. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita tak teman awak jalan kaki dari samit ke basten. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita tak teman awak sorong motor sebab minyak habis. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita tak teman awak sebab kena tahan dengan polis. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita tak teman awak merayap sampai malam. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita  tak teman awak pergi karok nyanyi lagu hampa/retak. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita tak teman awak naik bas hujan hujan. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita tak teman awak pergi parit raja naik moto. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita tak teman awak pergi bukit soga. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita tak teman awak jumpe security bpmall. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita tak teman awak berborak sampai berjam-jam. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita tak teman awak mesej. awak jaga diri taw.
awak, nanti kita tak teman awak merepek. awak jaga diri taw.

 
weh weh weh weh , nanti kan aku nak pergi shah alam. pahtu kan kau nak pergi kedah. jauhhhh laa siak. masing-masing ada haluan masing-masing. aku harap kau pandai jaga diri okay. 
jangan nakal-nakal.
ingat aku selalu.
goodluck.
belaja sungguh-sungguh.
katakan pada aku, yang kau boleh!
jauh dimata aku, kau dekat dihati aku.
sayang kau gila tahap karma.
bersahabatlah kita selamanya.walaupun jauh mana sekalipun kita, sejumpenya nanti kawan baru pun, kau tetap kawan aku selamanya.
jangan pernah putuskan hubungan kita sebagai sahabat selama nih. isyaAllah. tak kan :) 
 


nurfarhannabilah, goodluck mok nok :*
 

-------> tak lupa pada kawan-kawan yg lain. korg pun kawan-kawan aku jugak. so goodluck! take care!sayaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnngggggggggggggg korg ahhhh !



aku ingat korg semue sampai mati :D


nana , goodluck :)

sayang budak-budak comel nih. goodluck  sayang :)

shamir yg suka buat dajal. goodluck :)

yeah engkorang & wak mael the best. goodluck :)

goodluck pundek aby & kiki :)
bad & mey, goodluck korg :)

warga SC . goodluck :)
to all my friend : goodluck guys. SC thebest ahh ! :)
take care guys <3 :*


create by aimiaqilahbintiali & ketot :)

Sunday, 19 June 2011

hilang

dah lame aku tak jenguk blog nie,yela konon bz kn kn.eh btol la bz,ada aku kesah?wahahah.kesian ikan ikan aku ta mkn,spe2 yg dok jengok blog nie,ringan kn la tangan 2,klik bnyak2 kali kat dlm kolam ikan aku.STK "sekian terima kasih"actly tade pon nak tulis pape kot,ada kot.ada ada ada.
cuma nak tulis.. asalamualaikum awk,ok fine,akhir nya awk pergi jgak,pergi ke?pergi kot.ok bye.pergi la jauh jauh,sejauh yg awk mmpu.sy doa kn yg terbaik untuk awk n jgn risau tade pon sekumit race sakit hati apatah lagi dndam,tpi tpi bohong  plus tipu la kn kn if sy ta sdey.ofcose wa sdey gile lu na bla doe,tpi tape tape,pergi la kejar cite2 awk.bye,mcm berat je hati ak tulisBYE.hye.erk,dah la kate nak pergi,pergi la main jauh2.*menagis terndu2.kau ta kesah dah !  







*AKU KAN MCM TA TAU AYAT NIE UNTUK SPE !! PADAHAL TADE SPE PON NAK TINGGL KN AKU,TPI AKU MCM DPT RCE LA KAN ADA ORG NAK TINGGAL KN AKU.
ya ALLAH berilah hmbemu ini kekuatan untuk memaafkan dan dimaafkan,AMIN.

Sunday, 5 June 2011

S.A.H.A.B.A.T


Teman sanggup merampas orang yang kaw cintai
Tapi sahabat akan menjadi mata-mata menjaga orang yang kaw cintai
Teman akan memberi mu senyuman
Tapi sahabat memberi mu kebahagiaan
Teman akan memberi mu setangkai mawar
Tapi sahabat memberi mu setangkai melati
Teman akan menikam mu dari belakang
Tapi sahabat akan menampar mu dari depan
Teman akan menceritakan mu yang tidak benar tentang diri mu
Tapi sahabat akan tutup mulut dengan kesalahan mu
Teman hanya menerima kelebihan mu
Tapi sahabat akan menerima kekurangan mu
1000 teman datang saat kamu tertawa
Tapi seorang sahabat akan datang saat kamu berderai air mata
Hiasilah kehidupan ini dengan senyuman karena ia melambangkan kehidupan yang harmoni
Nafsu mengatakan wanita cantik atas dasar rupanya
Akal mengatakan wanita cantik atas dasar ilmu dan kepandaiannya
Dan hati mengatakan wanita cantik atas dasar akhlaknya
Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinari
Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan
Sahabat sejati menjadi pendorong impian
Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah SWT
Sediakanlah waktu tertawa karena tertawa itu musiknya jiwa
Sediakanlah waktu untuk berfikir karena berfikir itu pokok kemajuan
Sediakanlah waktu untuk beramal karena beramal itu pangkal kejayaan
Sediakanlah waktu untuk bersenda karena bersenda itu akan membuat muda selalu
dan sediakanlah waktu beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa…
Sebuah KATA MUTIARA SAHABAT DALAM BAHASA INGGRIS yang sangat tepat untuk mengekspresikan keberadaan saya untuk seorang sahabat;
I smile with whom I like…
I cry for whom I care…
share with whom I really like…
laugh with whom I enjoy…
I care only to those whom I never want to loose… *Happy Tuesday My Bestfriend* ;-)
 eh bkn aku yg cipta ayat nie !! mintak tlg dan en.google laa. ~nono~
serius aku syg kau bdk ~aimiaqilah~ 
 sumph tiap kali kau ta tegur aku compem aku rce mcm kau dah lupa kan aku,lagi2 sejak kau off no mxs kau skrg,tipu la klau aku kate,aku ta kecik hati dgn kau.aku pon mnusia biase yg ada perasaan mcm smua org.HAHAHAHA,so apa aku mmpu buat diam n pk postif,yela kan aku pon kene bgi kau ruang jgak tak kan nak selalu berkepit je dgn aku,bosan kot klau selalu dgn aku.selalu nak lyan kerenak aku.tape2 aku fham kau.kdang2 2 aku rce jgak sunyi,yela kau dah sebok dgn urusan nak msuk poli,cik M.A.H pulak sebok dgn keje dia.org keje kn,kene la fhm2 sndiri.so mulai skrg,aku pdai la jgak hdup sesorg,mcm ari 2 aku pergi jln2 kat tasik aku g sesorg.boleh je,blaja hdup sndiri.antara nak dgn tanak je.kau tayah nak risau2,aku bleh jage diri aku,even kite jauh tpi hati kite dkat <3 ting ting ting *tunjuk kat hati msing2.
menitik air mate saat mencoret ayat nie .mintak maaf aimiailah klau kau nagis bce bnda alah nie,mmng aku nak buat kau ngis pon,HAHAHAH.SYG KAU SNGAT2.

Saturday, 4 June 2011

belog pun nak kongsi ?

HAHA segalanyaa dikongsi bersama <3
yeahhh, mmg tak faham laa kenape belog pun nak kongsi .ehemm semue ni adelaa idea si budak nurfarhannabilah a.k.a nono. nono yang semangat nak buat belog ni haa. kalau ikutkan aku a.k.a aimi , takdek mase nak buat belog-belog nih. haha tapi disebabkan dah terwujudnya belog merahsigadisblur, maka aku pun merajinkan diri nak menaip serbe sedikit kat belog nihh. actly, nama merahsigadisblur tu idea kami. ceh gabung-gabung gitu kan. kiteorg sebenarnya minat kot warne merah nihh. wah berani kan kiteorg nihh. err berani laa sangat kan hikhik pastu gadis tuh , dah tentu-tentulaa kiteorg nih gadis wiwit <3 tambahtolakdarabbahagi yang bab blur tuh. haa ramai kot laa yang cakap kami muka blurr. ape siak muka blur tapi tapelaa comel pe muka blur nih wakakak -.-'' okay habis bab terciptanya nama tuh. err, mesti org-org pelik kot. pehal belog nak kongsi ? hihi entah, saje saje kot hahah. mungkinlaa disebabkan banyak perkare yang kiteorg kongsi sejak-sejak habis sekolah nihh kan, tu yang sampai belog pun nak kongsi . ouh barangkali laaa xD yeahh, memang pun, banyak perkare kiteorg kongsi, ouh tak perlu kot nak tahu pasal ape tapi tak mungkin laa kan sampai nak kongsi bf/laki. HAHA. nono, gua tak nak pun ahh bf lu   :P mcm gilee kot bf/laki pun nak kongsi, huhh tak masal laa kau aimi -.-' eh tak tak, bf/ laki je masing masing kay tapi bab-bab lain mmg kongsi bersama KOT . suka duka seharusnyaa. wa dgr cite lu, lu dgr cite wa . ahh mmg dah salu pun. kalau tak jumpe, mmg tak sah  ah kalau tak tepon pastu bergayut-gayut sampai 1/2/3 jam takpun msj sampai 2/3 page. pehhh, ntah ape-ape ntah citenyee weh. mengalahkan call/msj bf sendiri. kan .hahaha. *err perlu kee? haha pastu kalau dah jumpe, mmg tak reti-reti ah nak balik. kekdg sampai malam jugak taww. ade laa sekali 2 kot lalalala. tu laa kiteorg kalau dah bersama aicehhh mcm hapelaa kan. ahh pedulik ape kiteorg. mase-mase ni jelaa selalu nak sama-sama pastu nanti kalau dah ade haluan masing-masing? bapak ah, sumpah rindu semue tu nanti ! masing-masing mesti busy. entah bila mase laa kan nak same-same kongsi masala/suka/duka nihh err. so, dengan idea si budak nono nihh, terwujudlaa belog nihh. wakakak tak dek kaitan kot. aku pun tak faham ape. ahh mungkin, nanti kalau tak sempat nak bergayut-gayut/msj/jumpe mungkinlaa belog ni jadi tempat luahkan isi hati kami aicehh. err finee aku tak faham ape aku merepek nihh -.-' 

budak momok wa rindu hug lu yg mcm nih ahh xD

sekian untuk pembukaan aimiaqilah menyampaikan sepatah dua kata. waasalam :)