Friday, 5 August 2011

selamat ulang tahun yang ke 18 tahun sahabat :)



Selamat Hari Lahir sayang <3

-         Semoga dipanjangkan umur
-         Semoga dimurahkan rezeki
-         Semoga bahagia disamping keluarga tersayang
-         Semoga hidup kamu diberkati olehNYA
-         Semoga tercapai apa yg dhajati .
-         Semoga Berjaya di dunia & diakhirat jua
-         Semoga berjaya ke manara gading
-         Semoga persahatan kita tak kan pernah terputus
-         Semoga apa yg diharapkan, menjadi kenyataan

> sedih kot tahun ni tak sambut sama-sama mcm tahun lepas. tahun lepas paling best kot. ade party tok kau haha. habis penuh tepung kan yang. putih melepak kau. comel sangat haha . pasto makan kek suap suap. fuhh rindu gile kat semue tuh. lepak ramai-ramai . haisyh seronok sangat weh <3 .
tapi tahun ni tak dapat laa. dah puase kot. plus masing-masing dah jauh kot. haihh. sorry taw. tak de yg buat kejutan tok kau tahun ni . ucapan dari jauh je aku sampai kan. semoga dibulan ramadhan nih, diberikan hidayah, pahala & diberkati olehNYA . 
sayang kau . rindu kau . rindu sangat weh . tak terungkap kate-kate rindu aku kat kau. 
semoga persahabatan kita tak kan terputus & sentiase diberkati . aku bersyukur sangat ade kawan mcm kau . terima kasih  untuk semuanya. even aku jauh dari kau, tapi aku tetap ingat kau. sentiase ingat, selalu ingat kau yang. kan best kita satu poli. haihh, rugi rugi. tak pela mungkin ade hikmah kot. susa sangat weh nak cari kawan mcm kau. hmm yang selalu manje kan aku kot haha pasto mereng sama-sama . blur sama-sama. arghh semue kat kepala otak aku bila aku rindu batu pahat. huhh .  rase nak jerit-jerit nama kau suro duduk & tidor dgn aku. huh bosan sangat dapat kawan yg tak memahami kite nih. hmm, tapi alhamdulillah laa, aku ade roomate yg baik. aku bersyukur sangat <3  eh nanti kau kat kedah, pandai pilih kawan ye yang ngee. goodluck aww. sayang kau budak mok. kita sahabat selamanyaaaaa <3 

rindu mok no :P

create by aimiaqilahali a.k.a ketot :D > 5. 8. 2011 <