Sunday, 18 August 2013

aku memang rase hidup aku penuh dengan kekurangan , dan kadang bagai ada yang mengiyakan , dan kerana kurang aku selalu rase , aku berada paling bawah diantara mereka dan berharap akan ada keajaipan terjadi membawa aku jauh naik ke atas . kat mane aku nak cari balik kekuatan jiwa yang pernah aku ada dulu , aku tau satu satu aku perlu kutip balik sepihan kekuatan dan cari jawapan apa yg buat aku jatuh macam ni . kau kene kuat , kuat harungi hidup kau , bkn kau sorg rase mcm nie ramai lg , nie semua ujian , Allah nak kau kuat dan kau mmng kuat , tapi sampai saat nie aku sendiri tak tau kenapa tah aku rase , rase down sangat sangat . eh entah lah .

No comments:

Post a Comment