Thursday, 2 May 2013

asalamualaikum

banyak yg terjadi dalam hidup aku sejak akhir akhir nie , ya ALLAH banyak sngt dugaan . tp dalam setiap dugaan tu mesti ada terselit hikmah .

DIA ....
Aku sendiri masih tertanya tanya , apa yang dia rase kat aku ye , yela macam macam dia bantu aku , banyak kan kenangan antara aku dgn kau , even ramai tak tahu aku kawan dgn kau , biar lah , sebab aku mmng tak nak sorg pon tahu aku kawan dgn kau , kau tahu aku mula selesa berkawan dgn kau , kau nak tahu jugak tak , kau lelaki yg pertama aku makan berdua dua . ye kau org pertama . nd kau org pertama aku bagi barang yang aku syg , yg dah 6 tahun aku jaga , tak kesah lah berapa tahun pon tapi aku mmng syg bnda tu , kau jaga ye elok elok . nanti jumpa aku nak tengok barang tu masih elok mcm masa aku bg kat kau . aku tahu lepas nie kita mesti tak jumpa lg that why la aku bg brg yg aku syg kat kau , aku nak kau ingat aku sampai bila bila , kalau blh aku nak jadi kwn terbaik kau .dalam setiap pertemuan pasti ada perpisahan kan , aku tahu semua tu , tpi andai aku tahu " YANG SATU HARI NANTI KAU SENGAJA NAK MENJARANG KAN HUBUNGAN PERSAHABATAN KITA , LEBIH BAIK DARI AWAL AKU TAK NAK KENAL SAPA KAU , aku tak nak tahu apa apa pasal kau , nd aku tak nak ada apa apa kenangan antara aku dgn kau , satu pon aku tak nak dalam lipatan hati aku . lastly thank bro sbb teman aku sampai aku naik bas , kenangan tu aku dah kemas siap siap dalam lipatan hati aku . insya ALLAH andai satu hari nanti ALLAH atur kan pertemuan antara kita , aku harap masa tu masing masing dah bersedia , hahaha entah entah masa tu kau dah bertunang kan . aku bahagia andai satu hari nanti aku jumpa kau bahagia dgn seseorg yg mampu buat kau tersenyum .

ye aku rindu senyum lebar kau bro ! blh tak nanti bila kita jumpa , kau senyum lebar macam tu , sekali pon takpe . lepas tu kau nak pergi kau pergi lah , Aku redha atas segala ketentuan DIA . eh eh lg satu aku seku bila kau jawab salam aku panjang i mean penuh . walakumusalam warohmatuallahiwabarokatuh ! hahaha
JUJUR AKU RINDU !


No comments:

Post a Comment