Wednesday 30 November 2011

game over

assalamualaikum


"dimulakan dengan BISMILLAH, diakhiri dengan ALHAMDULILLAH . okay, ASSALAMUALAIKUM "
itu adalah post wall terakhirnya kat fb aimi aqilah . tepat pade 7 mlm / 30.11.2011 . aku nekad nak deactive fb ni adalah kerane aku tak sanggup nak kena tuduh macam macam . yea, sekarang fb mmg penting , dah macam hp kan. kalau tak jenguk tu mcm tak sah . hm jyeah, tu bagi aku. tapi tak tahu la bg org lain. ni depends pade masing masing laa. tak setiap manusie, same pendapat masing masing kan. depends laa. huhu . entah kenape mule mule mcm berat tapi dah tak tahan asik kene gaduh bende yg same kat fb tu. kepade yg sedang membace, kalau tak faham, sile abaikan . yg penting aku dah deactive kann. err tak tahu la kan tahan sampai bile.arggghhh, sumpah bosan tanpe fb. vavis, mmg bosan. dahlaa bosan kat ruma. yeeeeee, bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ! tak keluar, tak online, tak buat ape ape. OMG , kenapeeee tak faham? aku dah bosann tahap gaban. mana kawan kawan ? mesti dah lupekan aku kann ? hmm so saddddd. to nono, aku tahu kau busy. sokay, aku faham kau. kawan kawan yg lain ? dimane doee? maybe dah lupekan gua. perghhh, kekdg touching but tape, aku faham kauorg kot. *faham ape? ntah tak tahu ! hoho. hmm, sekarang , tade fb, tak tahu ak contact kawan kawan macam mana. num maxis kene block. wtf . fb tade. skype mcm harem aku tak tahu nak add org. ya Allah, bantu aku kuat dengan semue yg aku pilih ni ya Allah. hmm . kawan, aku mintak maaf . hope kauorg tak lupe ketot ni taww. 


pade kekawan, harap kauorg masih ingat aku a.k.a aimiaqilahali ;)

No comments:

Post a Comment